Idag ska det pressas

Jag är i Stockholm nu igen efter en helg uppe i Dalarna. Helgen spenderades med lite jobb, kalas och bad! Underbart!
Jag provjobbade på en salong i måndags här nere på Kungsholmen, men efter lite funderande har jag kommit fram till att det inte är där jag ska jobba. Det var jobb varje helg och man var typ aldrig ledig 2 dagar i rad. Det funkar inte för mig.

Igår låg jag i lillsjöparken och solade och läste lite. På kvällen blev det kvällsdopp i Kyrksjön med några killar :) Hur varmt i vattnet som helst!

Dagen idag bjuder på sol och på bad hoppas jag, sen ikväll ska jag träffa Sara! Evigheter sen känns det som! Måste bli bättring på den biten! Gäller alla i klassen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback