Lovely DBV!

Nu har vecka 29 passerat och dansbandsveckan med den.. :( men OJ vilka härliga dagar och nätter jag haft! Jag fullkomligt älskar Malung och dansbandsveckan! Alla vänner är samlade, god mat, dricka och dans in på småtimmarna. Det är bra!
Igår packade vi ihop våra saker igen och behav oss hemöver. Mickis som vi hämtade i grisslehamn i söndags satte sig på ett tåg som skulle ta henne neröver i landet.
Tack för en underbar vecka! Ser framemot nästa år redan nu ;)

K ska tydligen dra ut ikväll igen, men jag får inte följa.. jag ska väl vara hemma och grilla med familjen ist.

Till veckan hoppas jag på arendal, men man vet aldrig hur det blir när man ska ut med fam T. Men tummarna håller jag hårt!

Hoppas ni har det bra ute i sommarsverige :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback