Mora kaffestuga :)

Är på jobbet nu, har gjort 4 h och har 4 kvar efter min lunch:)
Folkigt och varmt är det, men vi kör hårt! Pengarna rullar in och det mina kära, det behövs! Jag ska ju som jag nämnt tidigare åka på semester till Norge, och det är ju inte billigt. Men det ska bli härligt! Hoppas på sol o blå himmel!

Ikväll ska jag vara chaufför åt mamma och P när jag slutar, jag antar att det kommer att vara lika tråkigt i Orsa som det brukar vara på yran. Det var mycket roligare att åka dit när man var mindre. :)

Nej, nu ska jag se om jag ska vila mig en 3kvart innan jag går på passet igen, fick tillbaka mitt härliga ryggskott i morse..

Hoppas eran dag är bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback