Plattång

Skänk mig gärna en ny plattång, min har tyligen gett upp! Suck x 2!
Den blir inte varm trots att man får gång den.. :(

Gårdagen var en bra dag! Eller, det var kvällen som var bra:P Vi trotsade regnovädret och bslöt oss för att gå ut :) Vi fixade chaufför och fyllde bilen sen for vi runt på byn innan det blev Boggberg. Jag vart snål och stannade utanför hela kvällen medans vissa betalde in sig och andra plankade in :P nästan 300 kr kostade det in..
Jag hade hur roligt som helst fast jag inte var in :D

Imorgon åker K ner till Mellbystarnd med fritidsgården och jag och familjen åker till mormor och morfar för badtunnebad :D Mysigt!

Ikväll blir det langos och morafestival!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback