underbar semester

Jag är hemma igen efter en underbar tur till ett oerhört mysigt Arendal! Mer än nöjd!
Vi började våran förd i onsdags kl 11 och vi var framme runt 19 i Arendal. Det var ett stort hus vi skulle få gästa i några dygn. :) Kvällen bjöd på en underbar grillad middag, lite drinkar och skönsång från en kille som kommit till topp 10i brittiska idol :D Torsdagen började med en sen frukost och sedan bar det av ner mot hamnen för att kasta loss, det skulle bli båttur! Och det är ingen dålig båt J har. Vi cruisa runt lite och sen stannade vi till i Arendal centrum för middag. Pizzabuffé. Sen hem och ta det lugnt, jag och K tappade upp vatten i bubbelbadet och slappade där.
På fredagen bestämde vi tjejer oss för att ta en shoppingdag (det enda jag hittade var en jacka och en parfym till mig och en till K), killarna for ut med båten. På kvällen möttes vi upp i Arendal för middag på Egons, kanongod mat! Sen besöt jag,K och M oss för att göra Arendal by night. Det var en höjdare! Toppenmysiga ställen, bra stämning mycket folk och goda drinkar! I går var en lugn dag som rundades av med torskmiddag ala Norge:) Sen började vi färden hem. Hemma igen var vi kl 3 inatt.
Och nu sitter jag hemma i Mora med nyfärgat hår och väntar på att grabbarna Tomth ska ringaså jagg kan plocka upp L och åka mot ica maxi för lite mat inhandling. det ska bli tacogratäng ikväll :D

I veckan blir det jobb på kaffestugan måndag, tisdag och onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback