Huvudstad

Befinner mig i Stockholm nu och har v arit här sen i söndagskväll :) Har varit några mysiga dagar här, jag har mest inte gjort någonting! :D
Igår så tog jag en promenad bort till plantagen där jag köpte 2 krukor, en större och en mindre, jag köpte 1 hängblomma och 3 mindre blommor och en 12kg säck med blomjord. Vad jag inte tänkte på var att jag skulle gå hem! Herregud va tungt det var! Men hem kom jag och balkongen blev lite finare :D

Idag har jag varit på shoppingtur i stan :) En bh, 2 klänningar och 1 mascara rikare blev jag :)

Imorgon ska jag till baresso för att visa upp mig, de söker frisör och ville att jag skulle komma dit och visa mig :) Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback