Diplomerad

Igår var jag på löshårskurs och jag klarade kursen och är nu diplomerad inom löshår :D Så vill ni vara provdocka, hör av er för konsultation och priser.

Imorgon bär det av mot barkarby för ett besök av Ikea. Jag vill inte bara sitta inne och uggla utan vill se något annat än min lägenhet. Så på morgonen blir det ikea och på eftermiddagen storstädning! Åh va fint jag ska göra :) Det kommer lukta mumma! :D

Nej, nu ska jag snart inta sängen och se på lite tv. Är trött.. Har dragit på mig en förkyldning. Men jag får vara glad för att de iaf än så länge bara är förkyldning jag lider av. Halva klassen liggen nämnligen hemma med magsjuka.. Och det vill jag inte ha!! Uscha!

GRATTIS till M och R som fått en liten dotter! Önskar er all lycka!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Aaaw söt du är =D

Jodå, vi mår väl bra men guuu så trött jag är och har fortfarande ont =( mest i ryggen dock, den är verkligen helt slut =(

Hur är det med dig?

2009-03-08 @ 13:00:56
URL: http://smuffen.blogg.se/
Postat av: Malin

Försöker njuta =) dock inte så lätt alla gånger när Isabell gråter i ett och en annan ledsnar. Bröt nästan ihop imorse... =( Men men, underbara unge!



Oooh trevligt =D Sällis är alltid kul! Vad bjuder veckan på då? Och hur mår du? Visst börjar Stoffe jobba i Stockholm nu av, eller var det senare?

2009-03-08 @ 18:36:19
URL: http://smuffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback