Droger

Skolan idag bestod av en föreläsning om missbruka av alkohol och droger. Sjukt bra föreläsning. Jag satt som naglad i 2.5 timmar!
2 personer som berättade sina livshistorier som kantats utav missbrukande föräldrar och eget missbruk.
Efter föreläsningen slutade vi för dagen och jag åkte in till stan för att träffa syster och Peppe en vända till inna deras tåg skulle gå. :) Hann me den lunch och lite shopping med dom.

Syster och Peppe kom hit i helgen för att gå på Metallica konsterten som blev inställd igår.. Så surt! Men de skulle försöka fixa en ny konsert i Maj som alla med biljett får gå p å:) Jag hå

Kommentarer
Postat av: Malin

Åååh en sån föreläsning är ju så intressant och lyssna på, jag sitter som klistrad å i och med att jag själv varit med om en sån uppväxt.



Men vad roligt! Går det bra för han? =)



Ja jag hoppas också på att jag snart börjar bli bättre, ska plocka bort stygnen imorgon i alla fall och det känns som en lättnad lite grann då dom skaver(har typ häftklammar som håller ihop snittet).



Jag ska börja skriva igen =P dock inte kommit till skott än, dagarna bara rinner iväg, Hehe



Vi får ta och boka in ett besök tycker jag, vore kul och ses igen, evigheter sen =)

2009-03-10 @ 08:46:31
URL: http://smuffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback