Melodifestivalen

Gårdagenskväll blev supermysig! Ost och kex framför melodifestivalen :)
Vad tyckte ni om vinnaren Malena och låten la voix? Jag tyckte att den var riktigt häftig, lite maffig så där:P Men under programmet så var det Sarah Dawn Finer som fick  2 röster av mig.. Hennes låt gav mig gåshud! Hon är grym!

Idag har vi varit i Barkarby och köpt nya gardiner till vardagsrummet:) Ett par vita blev det.
Sen åkte vi en liten runda med bilen, och nu är vi hemma.
Jag har mått konstigt i några dagar nu. Huvudet käss tungt och jag har haft ont.. Är trött på det nu.. Hoppas det är bättre imorgon :) 
Ska diska lite snart nu och sen ikväll vankas det Wipe out och Beck :D Blir bra!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jadu jag mådde typ bra fram tills nyss, utöver det är jag tröttare än tröttast. Självdå vännen?





*Kram*

2009-03-17 @ 14:54:17
URL: http://lillasmuffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback