Ny månad och nya möjligheter!

Nu är det månaden mars och jag är spänd! :) Den här månaden fyller jag 20 och det ska firas med kalas! :D Kan bli precis hur kul som helst! Jag väntar med spänning!

Lovet har rusat förbi och jag har haft det hur rolgit som hellst! Myst, busat, festat, jobbat och sovit! Ett toppenlov!
Jag och K bilade ner hit igen i söndags och vi började med en tidig måndag båda 2. K började vid 7 och jag vid 8.30.
Sen dess har det bara rullat på. Jag är trött och är rädd för att jag ska drabbas av en förkylning. Det vore så typiskt.
Idag hade vi prov i naturkunskap och jag lyckades få ett G :) Hur nöjd som helst! Vågade inte ens tr på ett G först men det visade sig att jag klarade mig tillslut!

Imorgon bjuder dagen på skola på förmiddagen och hårfölängningskurs på eftermiddagen/kvällen. Så då är jag snart diplomerad till att sätta löshår hoppas jag! :D

Ikväll blior det promenad med S, vi skulle ha varit på vattengympa egentligen men egtersom jag inte mår 100 vågar jag inte köra ett hårt pass utan väljer en lugnare promenad istället. Det är alltid bättre än ingenting:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback