Vänner

Det känns som att vissa vänner är mina vänner enbart på deras villkor. Man duger när tillfälle finns, annars inte. Jag är så trött på folk som bara tar energi! Snälla ryck upp er och ta lite egna initiativ! Ett oväntat sms piggar upp även mig:) 

Gårdagen bjöd på lite städning hemm ahär och sen åkte vi till Knivsta för middag :) Det blev hasselbackspotatis och kycklingfilé! Mumma. Mycket trevlig kväll som rundades av vid 23 då vi åkte hemåt:)

Idag har jag gjkort klar städningen för den här gången och det är skönt! :) Alltid mysigt när det är helt rent! Kvällen bjuder på ost och kex framför melodifestivalen! Bara en lugn myskväll med andra ord. Det ska bli underbart! :D

Biljetter till min stydentskiva den 3e april säljes!! Kom och dansa loss:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback