Vår i mitt hjärta :)

Jag älskar när det blir bart på marken och solen kikar fram och det som slår emot en är varma strålar :D Underbart!!

Studiedag idag, jag Madee och Ida skickade ett mail till pastor Klas för att få en mailintervju med honom så att vi blir klara med våran religionsuppgift:P Snart komemr K och N hit och det bär av mot Knivsta för hämtning av soffa och soffbord som ska tillbaka till Mora. Från Knivsta styr vi bilen mot Dalarna där jag ska spendera helgen och fira mid dag :)

Sitter i soffan och poppar The poets!
"Vad spelar det för roll om jag vill ha dig, om jag ändå aldrig får det jag vill ha
vad spelar det för roll om du förstår mig, om det ändå aldrig kan bli du och jag"

Kommentarer
Postat av: Malin

Knivsta ska vi till ikväll =D Hehe



Okej. Men ja... min puls var hög också enligt sköterskan, dock så fann jag mig inte och fråga vad den låg på...

2009-03-20 @ 15:09:08
URL: http://lillasmuffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback