Det blir bara bättre:D

Sökt massor med jobb nu desenaste dagarna och jag känner att vad som helst är bättre än att gå arbetslös efter studenten.
Jag mailade igår på ett jobb på panini och fick svar redan igår kväll! Hon har även hunnit ringa till kaffestugan och jag ska på intervju på tisdag :D Wish me luck! De söker 2 personer till antingen heltid eller deltid med ambitioner att på sikt kunna bli butikschef! Låter inte helt fel. Och arbetstiderna kann jag inte heller klaga på, tider  mellan 06-19.30. inte hela dagen så klart,men varierande tider mellan öppettiderna ;)

När klockan blir 10 ska jag skynda iväg till simhallen för 24min solning och sen blir det att bila till Malung :D Jag saknar mina busfrön till bröder nå galet mkt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback