Helg i Knivsta!

En kanon helg!
Blev en sväng in i stan i fredags med några tjejer från klassen och stoffes kollegor. Wook house :)
I lördags packade jag i lite nödvändigheter och tog bilen till Knivsta :) Hur mysigt som helst hade vi det! Jag blev långhårig, jag fixade Mickis utväxt och när killarna kom hem framåt 18 tiden så startade vi grillen och grillade fläskfilé och kycklingfilé. Till det så hade vi gjort en potatis gratäng och sallad! Mums! Sen bänkade vi oss framför eurovision:)
Morgonen därpå (igår) bjöd på soffläge framför robinsson innan Mickis klippte och färgade K :D Sen bestämde vi oss för att äta kinamat i Uppsala. Hemma var vi igår vid 19 tiden och vi hann vara hemma en vända och sen fick vi besök av Jennie och Niclas! Min helg har varit utstanding!  

Imorgon ska jag provjobba för Panini så nu får ni hålla tummarna för mig! Jag börjar kl 6 imorgon. Så klockan ringer 4:45 ;)

Nu mys med K som snart är hemma efter en arbetsdag :D


Kommentarer
Postat av: Malin

Du åker till Uppsala utan och säga något? =( Hehe



Hur gick det och jobba på Panini då? =)

2009-05-21 @ 08:39:31
URL: http://lillasmuffen.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja det måste vi tycker jag, frågan är ju bara när? ... Du har väl mycket nu inför student och grejjer antar jag?



Håller tummarna för att du får jobbet!



Med mig är det kanon! =) äntligen frisk. Självdå?





Kramar från en som saknar dig!

2009-05-25 @ 15:05:47
URL: http://lillasmuffen.blogg.se/
Postat av: Malin

Fick dagen jag ville =D



Men du, när ska vi ses? Herregud kvinna, tar ju sanrt studenten.





Kramar

2009-05-27 @ 15:08:52
URL: http://lillasmuffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback