Island

Gårdagen var bra, jag gick till skolan för en lektion och sen vidare till Panini för en arbetsintervju som jag själv tyckte gick bra:) SKa provjobba på tisdag nästa vecka och jag börjar då kl 6.. Tidiga morgnar, men det känns bra :)
Sen blev det hem och ta igen sig, är fortfarande sjuk.  Kvällen tillbringades tsm med K och Sara framför eurovision, men en skål nyponsoppa och glass :) Islands bidrag tyckte jag var klart bäst igår!

Idag är jag hemam från skolan igen, mår inge vidare och dessutom har jag fått ont i ryggen igen och det är inte skönt alls! Åh kan inte allt bara gå över, jag orkar inte vara hemma.

På fredag är vi bortbjudna på middag i Knivsta, blir mysigt! Ska även sätta i mitt löshår då, så snart är jag inte korthårig längre vilket känns hur bra som helst :D

Nu blir det att fixa lite mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback