Solarieöarna!

Here I come!
Nu ska det börja pressas fram till studenten! Kan ju inte vara likblek i en vit klänning.:P Så idag började kampen om brännan, synd att det ska vara så förbaskat dyrt bara.. :(  Plånboken gapar.

Dagen idag ahr bjudit på skola med 2 kunder och sen jobbsökning och fika i stan :D

Sen sist har det varit valborg som firades :D Åkte upp till dalen för grillning och gott sällskap! Grym kväll! Hela helgen var ett stort kalas :) MYS!

I helgen ahr jag en planerad filmkväll med H, och så ska jag se om en viss M vill ha något besök, isf blir det en tur till upsala någon dag också! Det var ett tag sen jag såg hene och lillan. Det är på tok för långt mellan gångerna.. Bättring!

Nu blir det grey´s :D

Kommentarer
Postat av: Fiaa

Sv: Tack :) Kul att ni kom i helgen btw :)

2009-05-06 @ 21:35:06
URL: http://prinsessanfiaa.blogg.se/
Postat av: Malin

Hallå Vännen och självklart ska vi ses, frågan är ju bara när? ... Jag saknar dig också!

Njaa, jag mår väl sisodär... min feta läpp är kvar men svullnaden börjar gå ner tack och lov. Hur mår du? och hur går det med allt? Uppdatera mig!





Kramar i massor till dig!

2009-05-07 @ 08:07:02
URL: http://lillasmuffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback