Alla pappors dag :)

Grattis kära pappa på fars dag! Jag må ha dom bästa i min närhet!

Min helg har varit helt underbar! I fredags blev det idal och igår derby och körslaget och idag hämtade vi upp 2 kompisar i värtahamnen efter deras helgskryssning till Helsingfors. Det var 2 slitna grabbar som vi skjutsade hem ;) Efter den turen så for vi hem och bytte om för en dag i Uppsala. Mötte upp Johan och vi 3 gick och åt kinabuffé. Det var supergott. Efter maten så fortsatte jag och K mot gränbycentrum och sen även till ikea. Vi avslutade trippen med en visit hos Patrik och hans nya. Trevligt!
Ikväll har vi gottat oss med varm choklad och smörgås framför bingolotto och Fredrik och Filip.
En toppenhelg helt enkelt!

Imorgon är det måndag igen och det betyder jobb. Så nu ska jag krypa ner i sängen och sova gott!

Kommentarer
Postat av: Malin

ÅH FASIKEN VAD GOTT MED KINA =D Vilken restaurang åt ni på? Synd att vi inte kunde ses. Får styra upp något snart gumman. Saknar dig!

2009-11-09 @ 06:57:40
URL: http://deepblue.blogg.se/
Postat av: Malin

Usch för Garden! River och Dragonpalace är såååååå mycket bättre =)



Frågan är ju bara när tiden till träff finns =/ ... Ser lite mörkt ut.

2009-11-10 @ 11:02:12
URL: http://deepblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback