Barkarby

Idag sov jag på tok för länge! Ändå till kl 11! Det är inte klokt, halva dagen har gått och jag har bara sovit! Ångest.
Men jag tog tag i den saken direkt och klädde på mig och började dammtorka:) Sen skicka jag ett sms till Ida och frågade om vi skulle ta och åka till Barkarby för lite julklappsshopping och för att umgås lite. Och den idén hakade hon på, så nu väntar jag på att hon ska höra av sig och vi tar sikte mot B.

Tänkte att jag skulle kolla in på ams hemsida för att kolla upp lite olika jobb. Jag vill ha ett dagjobb mellan måndag och fredag. Det är vad som skulle passa bäst med tanke på mina företagsplaner. Jag längtar tills alla papper är klara så att jag får börja köpa in saker. Måste även bestämma mig för vilket märke jag vill jobba med, det lutar just nu åt wella, men än är inget bestämt.

Nej nu ska jag ta och fixa lite mer här hemma.

 


Kommentarer
Postat av: Madde

Vem jobbar dääär!! :)

2009-12-05 @ 22:04:51
Postat av: Emma

Du! Ett tag till iaf :)

2009-12-07 @ 10:32:31
URL: http://knasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback