Bra dag

Min dag har hittills varit bra, men det betyder inte att den är slut än.

Imorse vaknade jag av att K ringde och väckte mig runt 8:30 jag gick upp och gjorde mig klar för att ta bussen till stationen, men som vanligt är jag så långsam på morgonen att jag missade bussen och fick gå i 20 min ist ;)
Väl framme så ska jag låsa upp bilen för att åka till Uppsala. Men vad händer? Jag sätter nyckeln i låset och vrider om sen ska jag öppna dörren och det är då som larmet går igång! Det tutar och det blinkar som ett helt tivoli! Blir livrädd då jag inte har en aning om hur man får av larmet, ringer både P och pappa för att få råd. Pappa sa åt mig att göra om samma sak en gång till och samma sak jänder, men sen säger han åt mig att starta bilen och då slutar det! Tack!
Efter min underbara morgon börjar jag iaf färden upp mot Uppsala. Spenderade min dag hemma hos Malin med henne och hennes dotter. Tack för idag!
Åkte hem runt 15 och har varit hemma sen dess.
Men snart ska jag bege mig in mot stan för bio, det vankas 2012. Den är lång så jag håller tumkmarna för att den ska vara bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback