Gårdagen var en bra dag och idag ska också bli en bra dag!

Gårdagen var helt fantastisk! Vi vaknade, gjorde oss iordning och sen for vi in till stan. Jag gjorde några inköp åt min moster och K köpte sig en ny jacka. En skitsnygg om jag få säga det själv! Efter det så intog vi våra platser i salong 4 på Selgelbion. Flickan som lekte med eld skulle äntligen bli sedd och oj! vilken bra film. Dessa Stieg larsson filmer kan vara några utav mina favorit filmer, ever. Vi tänkte ev boka biljetter för nästa helg och se den 3e och sista filmen då. Luftslottet som sprängdes. Förväntningarna är höga!
Efter bion åkte vi hemåt mot Kallhäll och vi åt god mat och såg på tv resten utav kvällen. En riktig mysdag!

Idag har jag planerat en snabbtur till Ikea då jag ska köpa en födelsedagspresent till min lillebror som fyller 4 hela år om 2 veckor. Usch va tiden går fort! Han föddes ju nyss.. och som jag saknar dom, mina syskon!!<3

Efter Ikea vet jag inte alsl vad som händer, vi kanske bara blir hemma, vore ganska skönt! Eller så ska jag tvinga K att se på Twilight så att vi kan se New Moon ikväll ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback