Ibland är det svårt..

Många tårar har fällts, men nu ska jag kämpa vidare och hålla hårt i det jag har och finna mer utav det som just jag behöver vad gäller vänskap.
Jag försöker så gott jag kan, men vänskap är svårt. Jag älskar alla i min närhet, som finns där just nu. Ni vet vilka ni är (det hoppas jag innerligt! Några missförstånd vill jag inte veta av ;)) 
Tiderna har förändrats och band jag trodde skulle hålla för evigt har klipps itu. Jag accepterar det nu, men det har varit tufft..

Svek gör så fruktansvärt ont och kan dra en person långt ner i djupet, jag vet för jag har blivit sviken.

Jag har rest mig men jag klättrar fortfarande uppåt, känner mig starkare för varje dag.
Ingen ska få mig att må sämre igen!


Jag älskar er som finns där ute och som finns där för att både ge och för att ta, för det är vad vänskap handlar om. Jag säger inte att jag är perfekt, men vem är det?


Kommentarer
Postat av: Malin

<3

2009-11-07 @ 14:42:34
URL: http://deepblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback