Love can turn us blind

Vilken bra låt! Den är så mysig på något vis. :) Det blir mycket P3 på jobbet och där spelar dom ganska mycket musik musik man annars aldrig hör. Det gillar jag.

Idag har jag jobbat och jag kom hem för en stund sedan:) K hämtade upp mig på stationen så att vi kunde åka och handla direkt inför helgen, jag tycker att det är så tråkigt att behöva börja helgen med storhandling så jag bestämde att det skull egöras idag! :)

Nu håller jag på o trixar lite här för att försöka få igång så att jag kan se på film när jag ska lägga mig.

Imorgon är det fredag och som jag har längtat efter helg den här veckan! Jag har varit så trött! Helt otroligt.
Det blir en lugn helg med middag hemma imorgon och på lördag ska vi försöka ta oss till en biograf för 1 eller kanske 2 filmer :)

Nu ska jag inta duschen och sen krypa ner under täcket och se en film (om jag får igång det) eller fortsätta på min bok ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback