Torsdag

Filmen vi såg igår var helt okej, en film om tragik men jag kunde verkligen inte ta den seriöst så jag skrattade mig igenom filmen :) Den var lång så vi svängde in på gånrden 00:40 inatt :P Stackars K som skulle upp i morse kl 6.
Idag ska jag tvätta massor och när K kommer hem ska jag bjuda på fiskpinnar och potatis, senare ska jag tvinga med honom på en långpromenad!
Inatt tror jag iaf att Ks bror och en kompis till honom kommer ner för att stanna över helgen, det blir nog mycket tid i stan den här helgen känner jag på mig ;) Jag ska även försöka övertala dom att följa med mig och se den sista Stieg Larsson filmen! Jag ser fram emot den.

Nej nu blir det frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback