Visning

Drygt att vara ledig en måndag. Alla andra jobbar och jag har i princip 0 planer. Det enda inbokade idag är en lägnehetsvisning kl 18:30 :) Hade varit så guld att få flytta lite närmare stan och få ett förstahandskontrakt! Vi håller tummarna!
Nu ska jag ta och äta lite fil och sen ska jag se om jag ev ska åka till Barkarby och Toys´r us eller om jag ska dra fram dammsugaren och städa hemma. Hinner båda men kan inte bestämma mig för vad som bör göras först.

Jag har en liten plan B om jag inte får något jobb den här veckan. Då tar jag en väska och packar den med lite nödvändigheter och sen tar jag och bosätter mig i Malung i 2 nätter. Tisdag-Torsdag. Jag hoppas Maria ringer idag och ger mig besked ang jobbsituationen. Helst jobbar jag (pengar) men jag tackar inte ehller nej till mina bröder! Jag längtar som ett fån efter dom! Mina guldgossar!<3


Kommentarer
Postat av: Malin

Länka lyan du ska titta på =)

2009-11-23 @ 11:55:19
URL: http://deepblue.blogg.se/
Postat av: Malin

Tänkte om den fanns på hemnet eller något =)

2009-11-23 @ 17:20:45
URL: http://deepblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback