Allt flyter

Allting flyter på och jag mår toppen! Eller ja, jag har väl dragit på mig en snuva som vägrar ge sig men annars är det bara bra!
I helgen har det varit flytt på schemat. Vi har flyttat ut och flyttat in! :) Det blev så himla bra i nya lyan. Jag trivs så himla bra. Småplock finns det kvar men det stora är klart.

Sitter just nu å jobbet, vi har stopp så jag slänger in ett snabbt inlägg.

Ikväll är det tv kväll som gäller. K är på fotboll så jag har tvn för mig själv, jag börjar med Grey´s kl 21 och fortsätter med True Blood kl 22! Jag är fast i båda. :)
Imorgon efter jobbet har jag och S planerat in en friseringskväll! Det blirr färgning och klippning. Det behövs och det ska bli underbart!

Nej, nu kallar jobbet. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback