Återigen är det söndag

Söndag är lika med slödag. :) Jag har aldrig varit speciellt förtjust i söndagar, men det börjar ändas sakta med säkert:) Nu tycker jag att söndagarna är minst lika mysiga som alla andra dagar!
Helgen har varit superlugn och fin! Jag bakade bondbröd och lyxiga vaniljbullar igår och det blev riktigt bra!
Idag ska det bakas jornötskakor och ev en hallon och blåbärsaj. Kul att ha lite i frysen om man någon gång får oväntat besök :) Imorse var vi ut på en promenad och nu snart ska vi åka till barkarby för att se lite folk och gå i lite affärer. Ekonomin är körd i botten så några inköp finns inte att tänka på. Det får vänta till nästa helg då lönen rullar in. Då ska vi inhandla lådor med lock och ett diskställ :)

Vet någon någonting om Halloween? Fest? När, var och hur? Jag måste börja planera och jag vill vet anär jag ska åka hemöver :) Har några tjejer som vill följa med upp på lite firande av halloween och dom måste också planera in det. Så om någon vet, hör av er ! :D

Nej, Barkarby nästa!

Kommentarer
Postat av: Malin

Krogen kanske? =D

2009-10-18 @ 18:48:48
URL: http://deepblue.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar: Det är MYCKET som står på och alla dessa tankar driver mig galen snart =/ Saknar dig!!

2009-10-18 @ 18:52:28
URL: http://deepblue.blogg.se/
Postat av: Malin

Ser dig sällan online på msn nu för tiden =/ Jag både vill och inte vill prata om det, känns bara som om jag tjatar en jäkla massa.



Kul med utgång =) Vill också ut på krogen snart, dansa och ha kul.

2009-10-18 @ 19:25:46
URL: http://deepblue.blogg.se/
Postat av: Malin

Okej, på så vis. Förklarar saker =) Ska se om jag ser dig ikväll då och om jag sitter vid denna dumma burk, skulle tro det.

Jag vill öppna upp mig, men samtidigt känns det som om folk(menar då inte dig) kommer säga men du har ju redan det och det och DET. Du vet ju hur folk är!



Önskar att andra kunde se att jag var värd saker.



Du är en sann vän, i vått och torrt. Synd att vi i nte ses så ofta. Saknar dig verkligen!

2009-10-19 @ 10:23:45
URL: http://deepblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback