Flytt

Närsta helg går flyttlasset, kontrakt är skrivet och nycklarna är våra. Allt känns så himla bra! Jag är så nöjd. Bilder kommer upp så fort jag fotat.

Gårdagen kantades av galej! En riktigt rollig kväll/natt! Vi började hemma här med prat och singstar och drog vidare in mot Harrys runt 24. Jag hade jätteroligt!
Idag har inte mycket blivit gjort men vi ska snart åka och handla lite inför kvällens middag som ska göras. Det ska bli fläskfilé, kroketter och sås. Efter middagen ska vi börja packa ner saker i kartonger inför flytten och vid 20 ska vi bänka oss i soffan framför körslaget! Älvdalen har en kör med! :)

Nej nu ska jag se om det ska bli en tur till willys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback