Galleria

Preic hemkommen från Kistagalleria:) Blev en vända dit efter att pappa och U varit hem till oss och sett hur vi bor.
Dagens inköp blev ett par jeans och en svart t-shirt. tröjan fick jag på köpet med jeansen:) Driven på Cubus där jag handlade var, valfria jeans+ top = 399 kr. Ett kap! Så nu har jag kläder så jag klarar mig genom vintern;)
Nu blir det att lägga undan lite som julklappspengar och spara resten!

K har åkt till Solvalla för att se trav och jag är hemma själv, vilket kan vara skönt! har som jag skrivit tidigare en kund ikväll. Ska ringa om en stund och höra efter om vilken tid som passar :)


Kommentarer
Postat av: Fiaa

Oooh fubbit! Älskar Kista galleria!

2009-10-25 @ 16:06:27
URL: http://stahlbebis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback