Höstnytt

Lite förnyelse här på bloggen, det kan behövas! :)
Designen som är nu får duga ett tag.

Livet rullar på som vanlig och i samma snabba takt som alltid, det är galet! Jobbar gör jag men nu är det äntligen helg! Helgen bjuder på lite små shopping, beök av pappa och u och en kund på söndag.

Den kommer förmodligen att gå lika fort som alltid.

Ikväll är jag ensam hemma då K har tagit med sig en kompis till Ritorp för att kolla på Mora-aik j20. Ks bror spelar:) Jag klände inte att jag orkade ikväll så jag har pysslat hemma här och suttit framför datorn:) Skönt.

Nästa vecka ska vi åka upp till Dalarna och jag har tagit ledigt på fredag för att få lite "långhelg" över allhelgona och halloween som ska firas med årlig maskerad,(om nu wäsa blir kvar) Men galej blir det! Det ser jag fram emot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback