Ny vecka


Ny vecka, nya möjligheter och nu ska jag börja.. igen. Haha jag har sagt så ett antal gånger de senaste månaderna men nu måste det ske! :) Jag är laddad med ny energi och jag ska göra mitt bästa!

Sitter just nu på jobbet och vi har inget jobb och har i princip inte haft det sen kl 10. drygt och långtråkigt.
Imorse var jag uppe och röjde undan det sista inför visningen ikväll och jag hade lite för mycket i huvudet så att jag sprang ifrån min matlåda. Det är tur att vi har 45minuters lunch för då hinner jag köpa en sallad eller något iaf :)

Nej ska se efter om det kommit in några dokument.

Kommentarer
Postat av: Malin med liten Isabell

Kan viska lite försiktigt att jag börjat blogga igen, vill du ha adress så får du hojta =)

2009-10-13 @ 20:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback