Snart, väldigt snart..

Bara en arbetsdag kvar nu, sen åker vi till Dalarna! Jag längtar! Hlet galet länge sen jag hem nu tycker jag, det ska bli skönt! massa kunder på fredagen, middag på kvällen och på lördag är det det efterlängtade dagen!
Halloween ska firas ;) 3 vänner från Stockholm kommer upp och jag ser fram emot kvällen så sjukt mycket! Den kan bara bli bra. Jag längtar!

Min vän S har köpt lite smink till mig, som jag ska hämta upp imorgon så att jag har ett tag. :) Min fuondation är verkligen väldigt snart slut.. Det nästan ekar i flaskan. En ny mascara måste införskaffas också innan helgen!

Ikväll är det min kväll, jag sitter bänkad vid tvn från kl 21 då vjag börjar med Greyé och avslutar med True blood :)

Nej, ge mig morgondagen snabbt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback