Surt sa räven

Här har jag laddat hela veckan inför onsdagens tv och så fungerar inte ljudet på svt? Hur kunde det hända? Veckans avsnitt av true blood måste alltså ses via datorn istället. Det är illa. Grey´s var lika bra som vanligt iaf och det var tur det :D Tv-serie nörd eller vad?

Nu sitter jag här och planerar och funderar. Ska starta företag och har läst igenoom blanketten för skatt och moms och det är galet vad mycket siffror man måste hålla koll på, men va sjutton kan alla andra så ska inte jag vara sämre. Jag vill och jag ska! Ska bara be om lite hjälp med att fylla i blanketten. Jag är sjukt taggad på börja jobba som ambulerande frisör, jag tror på idén! Lite hjälp med en hemsida hade ju inte heller skadat, sånt är jag superdålig på. Det är mycket som ska göras innan allt blir som man tänkt sig.

Kommentarer
Postat av: Fiaa

Daniel är jätte bra på hemsidor!

kram

2009-10-15 @ 09:32:16
URL: http://stahlbebis.blogspot.com
Postat av: Fiaa

Ja, men det är bara att höra av sig sen när det är dax :)

2009-10-15 @ 13:57:49
URL: http://stahlbebis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback