En helt fantastisk helg!

Min helg har varit helt perfekt! Mickis har varit här hos oss en natt och det blir alltid bra när vi ses! Hon är underbar! Vi gjorde Stockholm i fredagsnatt och vi somnade väl runt 5 på lördagsmorgonen. :P Men jag hade jätteroligt. Vi började kvällen hemma här med kinamat och singstar, sen drog vi oss mot söder och rundade av mitt i city :) Perfekt!
Igår så blev det inte speciellt mycket av då Mickic fick en inknackad ruta på bilen, en stulen stereo, en hel väska med frisörgrejer och en massa annat! Har folk inget vettigt att göra än att försöra och ta andras saker?! Men vi gjorde vad vi kunde och hon fick åka hem med en ruta gjord utav plast och tejp.

Idag har det varit storstädning på schemat då lägenheten ska fotas på onsdag. NU blir det en dusch och sen vidare på lägenhetsvisning i Järfälla.. Lite för långt bort med vad har man att välja på?

Hoppas eran helg har varit lika bra som min! Nu laddar jag inför nästa helg då det blir färd norröver och jag ska få mysa med dom sötaste, mina syskon!

Kommentarer
Postat av: Maja

Hej skrutt.

Jag reser med mamma, pappa och lillebror. JÄTTEMYSIGT ska det bli :) Och du är verkligen värd en vecka med avkoppling! Men finns inga planer på det eller..? Extra skönt nu när det blir mörkare o mörkare :)



Hur går det med lägenhetesjakten? Har ni fått något besked alls?

Jag hörde med dom här hemma om lägenheten på thorildsplan men det är en fnurra på tråden så mamma visste inte så mycket. Är tydligen lite tjaffs kring den där (farmor&hennes man står o betalar hyra för den pga mannens barn vill köpa och sen sälja den när det blir bostadsrätt. typ).

Men jag ska höra lite noggrannare om det inte ordnat sig för er redan??

2009-09-21 @ 19:07:01
URL: http://majsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback