Gullungar!

Igår efter jobbet blev det att snabba sig hem för att packa bilen och åka mot Arlanda där jag skulle hämta upp Mamma och P efter deras 2 veckor på Cypern. Vi åkte därifrån mot Mora :) Somnade tidigt igår och imorse var det upp och börja jobba direkt. Klippa och färga, sätta om löshår, klippa och klippa och färga. Inte ett helt dumt sätt att dryga ut plånboken med. Men det känns nu. Jag är helt slut!
När jag jobbat klart på hemmaplan så tog jag forden och åkte mot nästa etapp, Malung. Här väntade min syskon och jag vet en som var lite extra förtjust! N :) När jag öppnade dörren så möttes jag utav - Emma, Pemma, Emma, Pemma :D Jag är så stolt och glad över mina syskon! Nu har vi nattat dom minsta och jag har ganska nyss kommit hem efter att skjutsat lillasyster ut på galej till nöjesstaden Äppelbo ;) Ska ev hämta henne inatt också. Om det inte blir för sent så har jag sällska p av pappa i bilen. Så jag hoppas hon snart vill hemåt. Vore inte helt fel.
Imorgon blir det massa bus, lek och mys och sen blir det Mora igen och vidare färd mot Stockholm. Det blir mycket åkandes en helg i Dalarna. Uppvilad blir man inte. Men jag tycker om det! Nästa hemfärd är planerad till om precis en månad då fler vill klippas och färgas. Måste börja boka in mina kunder långt i förväg nu så jag vet när jag ska åka upp.

Hoppas eran lördag blir lite mer fartfylld än min, jag ska nog snart inta sängen och kanske sova en skvätt innan syster ringer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback