LYCKA!

Vi fick den!! Var och kollade på en lägenhet i söndagskväll. En liten 2a som ligger i källaren på en nybyggd villa. eller villa, det är mer som ett palats :P Vilket hus! Det känns hur bra som helst! Lite mindre, lite längre från stan men ändå så bra! Jag är så nöjd! K däremot e lite skeptisk än då han anser att den är så liten. Men det är bara några kvadrat som skiljer. Det som är lite sådär är väl eg bara att käket och "allrummet" är i samma rum. Men va fasen det blir snyggt bara vi fårr iordning allt! Vi flyttar in redan nästa helg och som jag längtar.
Mamma kommer ner och hjälper oss. Guld!

Ja jag ville mest bara skriva av mig om hur glad jag är! Allt rullar på och på fredag får jag första lönen på jag vet inte hur länge, så det känns kalas!
Hoppas mår lika bra!


Kommentarer
Postat av: Fiaa

Vad roligt för er :)

2009-09-22 @ 20:09:58
URL: http://stahlbebis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback