Så himla typiskt!

Förra veckan var en skitvecka.. Eller början var iofs hur bra som helst! Vi satte upp tavlorna och ljuslyktorna i vårat nytapetserade vardagsrum, skruva upp en hylla i köket och bonade till det. Vi sa till varandra tt vi trivs hur bra som helst här och att det här är hemma. Men vad händer?! Vi måste flytta! Oktober ut har vi kvar i vårat "hem" sen måste vi ut. Och att hitta ny lägenhet det är i princip lika svårt som att hitta en nål i en höstack! Men vi fixar det så som vi fixar allt annat. På något sätt och någon gång så löser vi det!
Det måste vi! Stockholm har ju precis börjat kännas som hemma för oss båda!

Min mobil har förresten också gått och dött. Jag har lämnat in den på service. Så om ni tycker att jag inte hör av mig så beror det på att mina nummer finns sparade i den mobilen som nu är inne på lagning.. ´Men mig kan man få tag på ändå, för nummret är detsamma som alltid!

Annars så jobbar jag på hela dagarna och försöker mest bara varva ner på kvällarna. Till helgen ska det förhoppningsvis bli ett biobesök. Flickan som lekte med elden. Vi såg Män som hatar kvinnor på dvd förra helgen så nu måste vi se resten också! :D

Hoppas ni har det bra :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Trist, hoppas verkligen att ni hittar nåt nytt! Annars blir det väl hotell, och det är ju inte fel ;p

2009-09-20 @ 09:54:46
URL: http://sarajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback