Tid?

´Vart i hela friden tar tiden vägen?! Om det inte börjar sakta ner snart så är jag snart pensionerad! Jag vill leva livet lite längre. Ge några timmar till på dygnet eller öka på veckan med några fler dagar (helst helgdagar) Det känns som om det enda jag gör just nu är att jobba. Jag kliver upp på morgonen, cyklar iväg till jobbet, knappar in siffror till runt 18:30 varje kväll och sen cyklar jag hem och väl hemma så gör jag mat och sen lägger jag mig i sängen och slötittar på tv innan jag inser att jag måste sova för att orka med ännu en arbetsdag! Men jag ska väl egentligen inte yttra ett dumt ord om att jag jobbar. Det är på tok för månfga som står utan arbete just nu. Jag är nöjd och jag trivs toppenbra! Men som sagt lite mer ledig tid hade jag nog faktiskt inte tackat nej till.

Jag ser framemot morgondagen då mamma och P kommer ner, men dom stannar bara till kl 4 på fredag morgon då vi ska skjutsa upp dom till arlanda där dom ska flyga tillCypern (Jag är såååå avis!!)
Helgen ser jag också framemot då jag förhoppningsvis ska få se på Män som hatar kvinnor, som jag velat se den men inte gjort det än. Skandal! Men i helgen då jäklar.

Nu ska jag nog hoppa in i duschen och tvätta av mig matoset från tacopajen jag både gjort och ätit ikväll:) Det var inte helt fel ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback