Allt är inte en dans på rosor.

Haft en helg fullspäckad av jobb och tiden hemma har det städats och gjorts fint:) Känns bra.
Igår efter jobbet ringde Mickis och vi bestämde att hon skulle komma hit för lite middag och film. Vi gjorde fläskfilé, sallad och hon åt krocketter medans jag åt broccoli:) Jag sköter mig. Eftr maten blev det Wallander tills Mickis somnade och K kom hem igen efter sin helg uppe i Älv.

Idag är jag inte alls pigg, jag skull ebehöva helg igen typ NU.. Men jag får kämpa på till fredag kväll för sen är jag ledig i 2 dagar!! GÖTT!
Mitt huvud känns som kola och min hals kittlas.. Ingen bra kombo då jag vet att det är så jag brukar känna dagarna innan en förkyldning, men jag ska proppa i mig c-vitaminer och låtsas att jag mår bra. Det blir ingen promenad nu på morgonen, jag orkar helt enkelt inte.. Men kanske kan jag ta en ikväll om orken håller för det då :)

Nu ska jag knyta samman inlägget och rubriken också.. K har inget jobb efter v.8. Vilket känns jäkligt illa! Antingen måste han stämpla och leta nytt eller flytta och jobba i Norge. Inget val känns roligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback