Det rullar på

Allt går så himla bra just nu! Jobben rullar på och jag mår bra:)
På salongen igår hade jag 2 kunder, så roligt att äntligen få börja på riktigt! Idag är det Waynes som gäller.

I helgen var det galet! Vi började med middag i Uppsala och drog sen vidare upp till Rackarberget och en korridorsfest. När klockan närmade sig 24 tog vi taxi ner till centrum igen och vi hamnade på Kalas. Det var en galen kväll som slutade ännu galnare när vi skull eur taxin i Knivsta, där vi skulle sova. Hahaha det var längesen jag skrattat så mycket!
På lördagen vaknade vi och åkte in till Uppsala för lite kina buffé. Efter maten tog vi sikte på Stockholm där vi började om och begav oss mot Skogås och kvällen avslutades i stan.
Behöver jag säga att vi mest låg i soffan i söndags? :)

Nu ska jag leta tag på lite kläder och äta lite frukost. Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback