Helg

Lördag idag och jag ska snart göra mig redo för att åka till jobbet. 11:30-18:15 är tiden som gäller idag. Skönt att ha lökpasset på helgerna :) Sovmorgon plus att man hinner göra något på kvällen.
Igår var både jag och K lediga, vi åkte till Bromma och handlade mat, vidare till vällingby för ett besök på ÖoB och sist så fick bokhandeln i Välling ett besök. Efter våran lilla tur så åkte vi hem och åt tacosallad.
Kvällen bestod utav filmkollning, grönsaker och dipp och ett dåligt avslut. K beslöt sig för att åka upp till Älv.. Tråkigt! Men men, jag jobbar några timmar och sen har jag hela kvällen själv att städa och dona. Det blir trots allt mest gjort när man gör det själv. ;)

Nej, nu ska jag snart besöka duschen :)

Kommentarer
Postat av: Malin med en snart STOR Isabell

Tacosallad? Lät gott!

2010-02-06 @ 20:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback