Nu är det allvar

Nu har jag börjat på salongen och jag trivs precis hur bra som helst! Hade inte kunnat hamna på ett bättre ställe som det känns som! Nu hoppas jag bara på att hitta kunder.. vilket tyvärr inte är så lätt. Men vi ska annonsera i västerorts lokaltidning så håll utkik! :)

Jag jobbar även för fulla muggar på waynes. Trevligt ställe! :) Det blir inte många dagar över för ledighet när man försöker pussla ihop 2 jobb, men det ska jag nog fixa!

Ikväll ska jag bara ta det lugn, ha i en inpackning och kanske ta ett fotbad. Lite hemma-själv-lyx :)
Men innan dess så ska det röjas, disken diskas och väskan packas. Jag åker med 7:45 tåget upp till Mora imorgon. Jag tog ledigt pga begravning i helgen.

Nej, dags för lite nytta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback