Jag behöver vår och sommar snarast!

Jag är så ofantligt trött på all snö och all kyla! Nu vill jag lägga undan vinterjackan och börja plocka fram lite lättare kläder och skor:)

Hade en helt underbar helg som var och jag vill tillbaka upp! Måste se till att ordna det. Så tråkigt att man jobbar till 20 på fredagen innan ledig helg, det är riktigt surt, men ska se om jag kan få byta bort en till fredag snart så att jag känner att det är idé att åka upp. Hemlängtan blir alltid värre efter en helg som spenderats hemma.

Nu ska jag ta coh värma på lite mat och sen är jag redo för en dag på Waynes.  Men helt pepp känner jag mig inte, jag har så mycket planer och jag vet inte alls vad det blir av allt. Men jag hoppas och håller tummarna!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback