Stolt över mig själv

Om man får känna stolthet över sig själv, så är det vad jag gör just nu! Jag har ÄNTLIGEn tagit klivet mot ett nytt liv, ett hälsosammare och smalare liv. Jag längtar tillbaka till mina gamla kläder och nu är jag på väg!!

Jag började för ca 1½månad sen och jag har redan hunnit halvvägs till ett utav delmålen! :) Promenader, lite simning och en stor förändring vad gäller mat och dryck. Jag är nöjd hittils och jag hoppas att det fortsätter i rätt riktning!

Ja, jag ville bara skriva av mig om hur nöjd jag känner mig just nu och berätta för er hur bra jag mår just nu, så nu vet ni det :) 

Kommentarer
Postat av: Sara

Tycker du är jätteduktig som orkar, mina nya liv håller i sig i max 2 veckor ;) All pepp till dig Emma! :D

2010-03-18 @ 07:55:23
URL: http://sarajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback